کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

سوالات ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد

سلام به بازدیدکنندگان عزیز


یکی از بازدید کننده ها درخواست گذاشتن سوالات آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد در این وبلاگ رو داشت و با توجه به اینکه بنده این سوالات رو نداشتم از شما بازدیدکننده های عزیز میخوام که هر کسی این سوالات در سال های مختلف را داره به ایمیل من (آدرس ایمیل در پایین) ارسال کنه تا برای دانلود در این وبلاگ گذاشته بشه....

پیشاپیش از لطف شما سپاسگزارم....  .


ایمیل من mohitesabs@gmail.com

نظرات 1 + ارسال نظر
negar چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ق.ظ http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد