کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

کارشناسی ارشد محیط زیست

آزمون کارشناسی ارشد محیط زیست

معرفی منابع کارشناسی ارشد محیط زیست دانشگاه آزاد

معرفی منابع کارشناسی ارشد

 محیط زیست دانشگاه آزاد

زبان عمومی و تخصصی


*کتاب زبان تخصصی محیط زیست انتشارات دانشگاه آزاد تالیف جعفر نوری 

**تست ها ی سال قبل نیز بسیار موثراست


شناخت و حمایت از محیط زیست



*شناخت محیط زیست – ترجمه وهاب زاده – انتشارات جهاد دانشگاهی مشهد

**اکولوژی– انتشارات دانشگاه تهران – محمدرضا اردکانی

***جزوه های شناخت (مخصوصا جزوه های دانشگاه تهران(علوم تحقیقات) و دانشگاه آزاد اهواز)


آلودگی محیط زیست


*آلودگی محیط زیست(آب ، خاک ، هوا) – افیونی و عرفان منش – انتشارات ارکان اصفهان.

**آلودگی محیط زیست(هوا ، آب ، خاک ، صوت) – مینو دبیری – انتشارات اتحاد.

***مهندسی محیط زیست – مجید عباسپور – انتشارات دانشگاه آزاد (این کتاب از دوتای قبلی مهمتره)

****جزوه های آلودگی (مخصوصا جزوه های دانشگاه تهران(علوم تحقیقات) و دانشگاه آزاد اهواز)  


اکولوژی حیات وحش 


*اکولوژی – نیشابوری – انتشارات دانشگاه پیام نور

**مدیریت حیات وحش – مترجم منصور مصداقی- دانشگاه امام رضا

***تست های سال پیش می تونه مباحث مربوط به آزمون رو مشخص کنه 

***جزوه های اکولوژی ، اکولوژی حیات وحش ، مبانی مدیریت حیات وحش و فنون مدیریت حیات  (مخصوصا جزوه های دانشگاه تهران(علوم تحقیقات) و دانشگاه آزاد اهواز)


ارزیابی و پارکداری 


*در آزمون دانشگاه آزاد که خودم تجربه شو دارم از مباحث مربوط به ارزیابی اثرات زیست محیطی (EIA) خیلی سوال داره که پیشنهاد میکنم این قسمت رو خیلی بیشتر مطالعه کنید.


**ارزیابی اثرات زیست محیطی – مسعود منوری – انتشارات سازمان حفاظت محیط زیست.

***شالوده آمایش سرزمین – مجید مخدوم – انتشارات دانشگاه تهران


بیولوژی حیوانات شکاری 


*راهنمای صحرایی پستانداران ایران، هوشنگ ضیایی، انتشارات سازمان حفاظت محیط زیست.

**راهنمای صحرایی پرندگان ایران، جمشید منصوری –. ذهن آویز

***پرنده شناسی – جمشید منصوری – انتشارات دانشگاه آزاد تنکابن.

****حیات وحش ایران – اسکندر فیروز – انتشارات مرکز نشر دانشگاهی.

جزوه های بیولوژی حیوانات شکاری(مخصوصا جزوه های دانشگاه تهران(علوم تحقیقات) و دانشگاه آزاد اهواز)  

در مورد درس پرنده شناسی . . . .
 
- غواص

- کشیم

- اردک

- لک لک

- فلامینگو

- عقاب 

- شاهین 

- سارگپه

- درنا

- ماکیان

- سبز قبا 

- ماهی خورک

در کل بجز گنجشک سانان بقیه راسته ها مهم هستند .


 و اما پستانداران ....

- زوج سمان

- فرد سمان

- گوشت خواران 

- آب بازان

- خرگوش ها

- خار پشت ها 

- جوندگان 

- حشره خوار ها

- خفاش ها

- گاو دریایی


برای همه کسانی که در آزمون ارشد شرکت میکنن آرزوی موفقیت دارم.....
نظرات 6 + ارسال نظر
المیرا یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام
من با خوندن کتاب برتر محیط زیست ارشد محیط زیست قبول شدم
موفق باشید

negar چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ http://r

یکی از دوستامو فرستادم خیلی راضیه سلام بچه ها

من هم دانشگاهیتون بودم کلی خاطره دارم اومدم سر زدم وبلاگ خوبی دارین .
یه چیزی رو می خواستم بهتون بگم برای اونایی که دنبال یه کاره پاره وقت با درآمد خوب هستند.

استخدام مدرس جهت تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی
برای کلیه رشته ها و کلیه شهرهای ایران نیرو میخواد

هم کار با پرستیژ بالا ست
هم رزو مه کاری واستون میشه
هم درآمدش خیلی خوبه
هم می توانین با وقت خودتون تنظیم کنین

این گفتم چون من خودم زمان دانشجوییم خیلی به کار احتیاج داشتم ولی نبود.
پیشنهاد می کنم از دست ندین .
برای ثبت نام کافیه اسمتون ، شهرتون و ایمیلتون روبه شماره پیامک
30009900002424
پیامک کنید.

خودشون باهاتون تماس میگیرن

دعوت به همکاری از دانشجویان یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:49 ب.ظ

صنایع مدرن رباتیک ایران جهت اعطای کد نمایندگی رسمی،
از علاقمندان فارغ التحصیل و دانشجو ، دعوت به همکاری می نماید.
مزایا:
- آموزش رایگان نمایندگان
- پرستیژ کاری بالا
- در آمد خوب
- پشتیبانی کامل از نمایندگان
- بصورت تمام وقت یا پاره وقت
جهت کسب اطلاعات بیشتر از روند اخذ نمایندگی عدد1 را به سامانه پیامکی 30009900002424
robomodern1@gmail.com و یا رزومه خود را به پست الکترونیک
ارسال نمایید.
my robo.ir آدرس سایت

فاطی جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:23 ب.ظ

بچه ها کمکم کنین برای قبولی رشته hse کارشناسی ارش دانشگاه ازاد چه کتابی بخونم؟

فاطی چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 12:35 ب.ظ

سلام من لیسانس محیط زیست دارم امسال میخوام ارشد hse شرکت کنم میشه کتابی یا جزوه معرفی کنید برای دانشگاه ازاد؟

امیر رضا سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام بر دوستان من ارشد دانشگاه ازاد مدیریت محیط زیست شرکت کردم چه کتابهایی در زمینه محیط زیست و مبانی مدیریت بخوانم لطفا راهنمایی بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد